wtorek, 18 lutego 2014

Zuzia 4 m-ce - sesja zdjęciowa niemowlęca Poznań

Poniżej garść kadrów z sesji dwóch uroczych kobiet, 4-miesięcznej Zuzi z mamą.
Sporo będzie naturalnych ujęć z mamą, takich jak lubię najbardziej.
Pełnych radości, miłości i zabawy.
:)
sesja zdjęciowa dzieci poznań, sesje zdjęciowe dziecięce




 












 

fotograf dziecięcy Poznań, fotograf niemowlęcy, fotografia dziecięca, fotografia rodzinna, fotografie niemowląt, niemowleca, niemowlęca, sesja fotograficzna niemowlęca, sesja zdjęciowa, sesje niemowląt, sesje niemowlece, zdjęcia niemowląt, zdjęcia małych dzieci Poznań

7 komentarzy:

  1. ślicznie, kolorowo i urzekająco z mamą :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle niezwykle. Na każdym zdjęciu widać pasję Pani Fotograf.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite zdjęcia! Fotografia dziecięca zawsze mnie rozczula, widok takiego maluszka z mamą to coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękności, aniołek, słodziak !
    super zdjęcia

    U mnie moja pasja rękodzieło - ozdoby wielkanocne, poduszki, decoupage, butelki, stroiki, moje obrazy .... zapraszam !
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Ja próbuje rozprzestrzenić swojego bloga po sieci, jeżeli byłabyś tak miła to proszę o wstawienie mojego linku do siebie, może zechcesz dodać się do grona obserwatorów, pozostać na dłużej, ocenić poprzez komentarz, lub poprostu zajrzeć :) Dziękuję !

    OdpowiedzUsuń