poniedziałek, 21 marca 2016

Lenka - sesja zdjęciowa niemowlęca Poznań

21 marca obchodzimy Światowy Dzień Zespołu Downa.  
Mało osób o tym wie, dla wielu ten dzień kojarzy się tylko z pierwszym dniem kalendarzowej wiosny. A ja dzisiaj o tej wiośnie zapomniałam jakoś... za to cały dzień miałam przed oczami moje małe Trisomiki, które odwiedzały moje studio przez ostatnie lata. Wszystkie bez wyjątku uśmiechnięte i radosne.

 Dla wszystkich z trisomią 21. chromosomu lecą ode mnie życzenia zdrówka, wiecznej wiosny w serduchu, spotkania na swojej drodze tylko ludzi tolerancyjnych, mądrych i z otwartym sercem, takim jak Wy macie. Za miłość, bezinteresowność i radość jaką się dzielicie z nami - dziękuję.



Dlatego dzisiaj, chcę Wam pokazać małą, uroczą Lenkę, którą los obdarował dodatkowym chromosomem 21. Jest pogodna, uśmiechnięta i jak patrzę na nią, to czuję wiosnę, radosną wiosnę.
Pierwsza sesja Lenki jest sesją otrzymaną w prezencie od Cioci. Podczas sesji Lenka miała 5,5 miesiąca. Na kolejnej sesji spotkaliśmy się jak Lenka kończyła roczek. A ostatnia to była sesja na 1,5 roczku, już z młodszym braciszkiem.
Ale dzisiaj będzie na zdjęciach sama Lenka, bo to jej dzień.















sesja z okazji 1 urodzin

 














1,5 roczku 





FOTOGRAF DZIECIĘCY POZNAŃ, ZDJĘCIA DZIECI W POZNANIU, ZDJĘCIA NIEMOWLĄT, SESJE ZDJĘCIOWE DZIECI W POZNANIU, ZDJĘCIA MAŁYCH DZIECI, ZDJĘCIA NIEMOWLAKÓW, ZDJĘCIA NIEMOWLĄT, PREZENT NA CHRZEST, SESJA FOTOGRAFICZNA MAŁEGO DZIECKA, PREZENT NA ROCZEK, SESJA ZDJĘCIOWA DZIECKA Z ZESPOŁEM DOWNA, ZDJĘCIA DZIECI Z ZESPOŁEM DOWNA, ZESPÓŁ DOWNA, TRISOMIA, SESJA FOTOGRAFICZNA NIEMOWLAKA, SESJE FOTO NIEMOWLĄT,

13 komentarzy:

  1. Ale śliczna dziewczynka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne zdjecia:) widac ze rosnie mala modelka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry fotograf zawsze uchwyci fantastyczne kadry, tak jak i tutaj, świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna...wzruszające zdjęcia... mała iskierka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia - ważne w kontekście ostatnich dyskusji...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo eleganckie zdjęcia, doskonały pomysł z robieniem sesji zdjęciowych co kilka miesięcy, doskonale pokazują one jak mała rośnie i się rozwija. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna koncepcja i zdjęcia, pamiątka na alta dla rodziców i dziadków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sesja! I naprawdę przepiękne, kochane dziecko :) Mam nadzieję, że wydrukujecie swoje zdjęcia? :) Ja np. pracuję w ccs druk i muszę powiedzieć, że bardzo dużo osób przestało drukować fotografie. Podobno wolą je trzymać w wersji cyfrowej, ale wystarczy jeden wirus i takie piękne wspomnienia już są skasowane… A ta sesja jest profesjonalna, a zdjęcia są tak świetne, że warto pomyśleć o wersji analogowej :) W ramce np.
    Pozdrowienia dla Lenki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziecko na fotografii... Czy może być coś pięknego? :) Jeszcze taka słodycz jak tutaj! Cudownie patrzy się na takie efekty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne ujęcia. :) pozdrowienia z Foto-kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, naturalne zdjęcia, śliczne kadry i jeszcze śliczniejsza modelka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sesja, widać, że wykonana przez fachowca :) osobiście myślę, że dobrym pomysłem by było wywołać zdjęcia dzieci i zaprojektować z nimi kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń