czwartek, 10 stycznia 2013

Berni 19 dni - sesja noworodkowa Poznań


Malutki Berni - słodki okruch - na zdjęciach ma 19 dni.
Grzeczny maluch, oczko w głowie rodziców.
I wcale się nie dziwię.
Na dwóch zdjęciach gościnnie wystąpiła też i myszka Berniego ;)




 



  
 
 
 







 
 

 z okazji narodzin, prezent z okazji narodzin dziecka, synka, córeczki, zdjęcia bobasków, zdjęcia małych dzieci, fotografie małych dzieci, sesje zdjęciowe małych dzieci, sesje zdjęciowe maluszków, sesja fotograficzna maluszka, dla maluszka, z maluszkiem, z bobaskiem, sesje zdjęciowe niemowląt, niemowlęta na zdjęciach, fotograf niemowlęcy Poznań, fotograf dziecięcy Poznań, sesje zdjęciowe dzieci Poznań, prezent na Baby Shower, fotograf noworodkowy, piękne noworodki, śliczne noworodki, niemowlaczki, słodkie niemowlaki, ilustracje małych dzieci, opaski dla niemowląt, czapeczki dla niemowląt, na chrzest, fotograf niemowlęcy Poznań, sesje foto niemowlęce Poznań, fotograf dzieci Poznań

3 komentarze:

  1. Zdjęcia są po prostu doskonałe, gratuluję! Zachwycasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog prowadzisz "Sesja noworodkowa - Pozna�.
    Będę wchodził częściej

    Also visit my webpage - dj na wesele bydgoszcz
    Feel free to visit my page ; dj na wesele bydgoszcz

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Asiu, wszystko jest cudne! - począwszy od samego studia, o zdjęciach już nawet nie wspomnę bo brak słów... :))) Pozostaje mi tylko ubolewać nad tym , że tak późno natrafiłam na Pani blog :( Przeglądając sesje zdjęciowe tych całkiem maleńkich i nieco większych istotek, już widziałam mojego - już niedługo rocznego - synka (ur. 29 lutego ubiegłego roku ;) )i jego starszego braciszka na zdjęciach wykonanych przez Panią... Czar prysł, gdy przeczytałam informację o braku wolnych terminów do końca czerwca :( Pozostaje mi tylko rozważyć sesję w drugiej połowie roku Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń