czwartek, 31 stycznia 2013

Pola, Ola i Marcel - dziecięca sesja fotograficzna Poznań

Czas aby pokazać Wam troszkę kadrów z sesji dzieci między 2 a 3 rokiem życia.
Dla Malucha jest to najczęściej czas buntu ;) Mniejszego lub większego, ale jednak buntu. Trzylatek ma swoje zdanie, często odmienne od zdania rodziców i potrafi mocno, i dobitnie wszystkim to zakomunikować ;) Kto ma w domu 3-latka, to wie co mam na myśli.  Nic to. Dajemy radę. Sama mam w domu obecnie 4-latka i 9-latka, więc wiele już przerabiałam ;))))

Sesją zaczynamy zawsze od wizyty w moim królestwie, miejscu gdzie trzymam wszystkie gadżety :) Od razu widzę ten błysk w oku na widok błyskotek, aut, samolotu czy rowerka. Dziewczynki same wybierają sobie dodatki, chłopcy za to 4 lub 3 kółka ;) Lody topnieją migusiem.

 Pola (3 latka) - na sesję przyjechała z Torunia, idealna modelka.


  


 Ola (2,5 roku) - dziewczynka o cudnych błękitnych oczkach.




 Marcel (3 latka) - elegancik, a do tego przystojniak jakich mało.


 


  
 





  






7 komentarzy:

  1. Robi Pani zdjęcia z lampą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre zdjęcia są robione z lampą lub lampami studyjnymi. Lampy wbudowanej nie używam wcale. Portrety w większości są zrobione w świetle zastanym.

      Usuń
  2. cudowne, przepiekne portrety, pięknie wykorzystane światełko zastane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia , a co dopiero dzieci. Jaki aparat ? :)
    Zapraszam do mnie na konkurs : )
    http://zatrzymactechwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne prace :)

    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga:
    http://izibephotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń