poniedziałek, 10 września 2012

Plenerowa sesja niemowlęca Poznań - Mila

Dawno, dawno temu z Kasią, mamą Mili, zaplanowałyśmy sesję plenerową. 
Miało być sielsko, z polnymi kwiatkami i ..... z Milą w koszu pełnym kwiatów. Koszy u mnie pod dostatkiem, ale to miał być koszyk rowerowy :o Uwielbiam takie zwariowane pomysły :) Zaczęłam więc poszukiwania odpowiedniego jednośladu dwukołowego :)
 I trafiłam na cudne rowery, takie z duszą, ale po kapitalnej renowacji. I wpadłam - innego roweru już nie chciałam szukać.
Dzięki firmie Not Only Dutch Bikes, która użyczyła i dowiozła mi cudny rower na miejsce sesji, udało nam się taki pomysł zrealizować.

A tak swoją drogą to umówić się kilka tygodni temu na sesję plenerową, przejechać spory kawałek drogi do Poznania i wstrzelić się idealnie w piękną pogodę - to trzeba mieć szczęście. Dzień wcześniej był spory wiatr, dzień po sesji pochmurno i z malutkim deszczem. A na samą sesję słoneczko i kilka chmurek do rozpraszania światełka. Bosko!
Poniżej kilka kadrów z sesji. Na początek studio:



a potem plener:




 




 
 


 
 


Podziękowania dla NODB:

6 komentarzy: